iletisim@banksen.org.tr ·(0216) 771 53 23
Bir Banka Güvenlik Görevlisi Daha Çalıştığı Bankada İntihar Etti!

Son yıllarda bankaların güvenlik görevlileri arasında yaşanan intiharların sayısında artış dikkat çekici nitelikte. Ülkede gittikçe zorlaşan çalışma ve yaşam koşulları emekçilerin yaşamını kabusa çeviriyor. Özellikle bankalarda düşük ücret dayatmaları ile birlikte artan mobbing, çalışanları çaresizliğe sürüklüyor. Güvenlik görevlilerinin intiharlarının yaşandığı yerler ise çoğunlukla çalıştıkları işyerleri.

Bu üzücü olay genç ve 3 çocuk babası bir emekçiyi daha aramızdan ayırdı. amidahaber.com sitesinden edindiğimiz bilgiye göre, 07.08.2025 Perşembe günü gerçekleşen olayda Diyarbakır Ergani nüfusuna kayıtlı F.E çalıştığı Ziraat bankasında silahla intihar girişiminde bulundu, ağır yaralanan F.E tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Hayatını kaybeden arkadaşımıza Rahmet aile ve sevenlerine sabır diliyoruz.

Kötüleşen ekonomik koşullar ile birlikte düşen ücretler ve ağırlaşan çalışma koşullarının bu intiharların arkasındaki en büyük etkenlerden birisi olduğu su götürmez bir gerçek. Diyarbakırda kötü çalışma ve yaşam koşullarından ötürü bir aile yok oldu. Aile yılı ilan edilen 2025'te ailelerin yoksulluk karşısında yaşadıkları görmezden gelinmemeli, gelir dağılımındaki adaletsizlik ortadan kaldırılmalıdır.

Paylaş: Tüm haberler
Devamı

Diğer Haberler

2025'i Nasıl Bilirdik, 2026 Nasıl Geçecek?

2025'i Nasıl Bilirdik, 2026 Nasıl Geçecek?

Sendikamızın iş kolu olan bankalarda yaşanan hak kayıpları da, bankacıların ve sigortacıların gittikçe yoksullaşması ve performans baskıları, mobbingler ile günden güne tükenmişliğe sürüklenmesi de yu